Proud As Lensa Crew....

Daisypath Graduation tickers
0

Perjumpaan Profesional Ibu Bapa Pelajar KRK 2013

19 Januari 2013 (Sabtu):

Bertepatan dengan matlamat sekolah untuk melahirkan pelajar yang cemerlang dalam akademik dan sahsiah, satu program khusus kepada pelajar Kelas Rancangan Khas telah berlangsung dengan jayanya.

Majlis yang menghimpun ibu bapa, pelajar dan tenaga pengajar KRK telah memberi peluang ibu bapa dan guru serta pelajar bersatu demi memastikan kecemerlangan Kelas Rancangan Khas SMK Taman Tuanku Jaafar.

Antara objektif perjumpaan tersebut ialah menggembling tenaga antara guru, komuniti dan ibu bapa bagi meningkatkan kecemerlangan akademik, sahsiah dan kokurikulum pelajar KRK selain dapat memberi gambaran sebenar mengenai haja tuju Kelas Rancangan Khas di SMK Taman Tuanku Jaafar.

Satu majlis lantikan AJK Sarana ibu bapa telah berlangsung serentak dalam enam kelas rancangan khas tingkatan satu hingga tiga.  Fungsi utama sarana ibu bapa ialah membantu dan bersatu mengubah persekitaran dalam kelas anak-anak mereka serta bersama merancang untuk mempertingkatkan imej dan kredibiliti pelajar kelas rancangan khas.

Wajah-wajah perjumpaan KRK.....

http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.585377768155202&type=1

0 comments:

Post a Comment

Back to Top