Proud As Lensa Crew....

Daisypath Graduation tickers
0

Selamat Hari Guru...Cikgu

16 Mei 2012 (Rabu):
Bertempat di Dataran Cendekiawan, telah berlangsung satu majlis yang penuh gemilang untuk meraikan jasa dan bakti semua guru SMK Taman Tuanku Jaafar.  Kegembiraan jelas terpancar di wajah pelajar mahupun guru yang diraikan.  Hari ini hari guru, maka seharusnya guru diraikan dan dihiburkan seperti mana guru menjaga dan mendidik para pelajar dengan penuh sabar dan tabah.

Melayan kerenah guru tidak sepayah melayan gelagat seribu pelajar, kerana apa yang diingini oleh seorang guru hanyalah sepatah ucapan 'Selamat Hari Guru' sudah cukup menyentuh jiwa yang dalam kepanasan dek kedegilan pelajarnya.

Hari guru bertemakan Guru Inovatif Melonjakkan Transformasi Pendidikan Negara menjadi lambang dan semangat kepada semua guru untuk melakukan anjakan paradigma bagi memenuhi kemajuan teknologi moden kini.  Bukan hanya pelajar yang perlu mahir dan kreatif, malah guru juga bakal menjadi idola apabila mampu melakukan sesuatu yang sukar menjadi senang untuk merubah angin dan budaya pendidikan ke arah lebih cemerlang dan terkini.

Selamat Hari Guru buat semua guru SMKTTj dan warga guru seluruh Malaysia amnya dari kami Lensa SMKTTJ.Blogspot.Com.










































































0 comments:

Post a Comment

Back to Top