Proud As Lensa Crew....

Daisypath Graduation tickers
0

Karnival Gegar Ria SMKTTJ 2012

07 dan 08 Julai 2012 (Sabtu dan Ahad):

Buat pertama kalinya, pihak sekolah dengan kerjasama PIBG SMKTTJ, bidang kemanusiaan, bidang teknik dan vokasional, bidang sains dan matematik dan bidang bahasa, koperasi SMKTTJ serta kelab dan persatuan telah bergabung dan bersatu tenaga mengadakan Karnival Gegar Ria SMKTTJ 2012.

Karnival selama 2 hari ini telah mengamit pengunjung yang ramai terutama pelajar dan ibu bapa serta komuniti setempat.  Pelbagai aktiviti telah dijalankan seperti pertandingan fotografi yang dianjurkan oleh Lensa SMKTTJ, pertandingan memasak anjuran bidang teknik dan vokasional, pertandingan mewarna anjuran Panitia Seni, serta pelbagai pertandingan yang mendapat sambutan menggalakkan.

Majlis penutupan telah dirasmikan oleh Puan Hajah Kalsom binti Khalid, Timbalan Pengarah Pelajaran Negeri Sembilan.  Majlis ini juga menyaksikan perasmian program untuk pelajar cemerlang tingkatan 1 hingga 5 yang diberi nama Gemuruh Jiwa Semangat Membara.  Pihak pentadbiran yang diketuai oleh Tuan Omar bin Ahmad mengetuai majlis menerima pelajar cemerlang sebagai mentee.

Ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua pihak yang terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam menjayakan majlis yang penuh gemilang ini.  Walaupun karnival ini merupakan majlis julung kalinya tetapi kemeriahannya tetap terasa sampai bila-bila.

Coretan Lensa pada 07 Julai 2012:
http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.494273927265587&type=1

Hasil 'klik' lensa pada 08 Julai 2012
http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.494290657263914&type=1

0 comments:

Post a Comment

Back to Top