Proud As Lensa Crew....

Daisypath Graduation tickers
0

Hari Anugerah Kualiti dan Kecemerlangan 2012

05 Oktober 2012 (Jumaat):

Setelah beberapa minggu sibuk membuat persediaan bagi memastikan majlis berjalan lancar seperti perancangan, hari ini tibalah hari kemuncak kepada acara tahunan SMK Taman Tuanku Jaafar, Hari Kualiti dan Anugerah Kecemerlangan 2012.

Majlis pada tahun ini telah menjemput YB Dato' Devamany al S.  Krishnasamy, Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri untuk merasmikan majlis tersebut.  Melalui ucapannya, Dato' Devamany telah melahirkan rasa kagum dan bangga dengan kesungguhan dan ketelitian warga guru SMKTTJ dalam dan menyusun atur segala aktiviti dan persekitaran sekolah.  Beliau juga memberitahu bahawa, antara banyak-banyak teks ucapan yang dikarang, teks ucapan oleh guru SMKTTJ merupakan antara yang terbaik dan mantap.

Beliau juga berjanji akan membantu dalam proses mempercepatkan pembinaan dewan besar sekolah yang bakal menjadi pusat segala kegiatan dan aktiviti pihak sekolah suatu hari nanti memandangkan apabila ada acara di sekolah, pihak sekolah dan ibu bapa terpaksa duduk dalam persekitaran yang sempit dan panas.

Tahniah kepada semua penerima anugerah.  Teruskan kecemerlangan anda dan buktikan kepada semua warga SMKTTJ dan masyarakat setempat dan Malaysia bahawa SMKTTJ mampu melahirkan insan-insan Cemerlang, Gemilang dan Terbilang.

Terima kasih kepada semua pihak yang hadir memeriahkan majlis pada tahun ini.  Terima Kasih Semua.

Kisah Lensa pada Hari Anugerah Kualiti dan Kecemerlangan SMKTTJ 2012:
http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.531452786881034&type=1

Potret penerima anugerah Hari Kualiti dan Kecemerlangan SMKTTJ 2012:
http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.531483680211278&type=1


0 comments:

Post a Comment

Back to Top