Proud As Lensa Crew....

Daisypath Graduation tickers
0

Majlis Resepsi Anis Amin

01 Oktober 2011 (Sabtu)

Seawal jam 1000 pagi, Krew Lensa tiba di perkarangan rumah Tuan Pengetua SMK Taman Tuanku Jaafar untuk meneruskan sesi fotografi bagi majlis resepsi puteri Tuan Omar bin Ahmad, Anis Suraya dan Aminuddin.

Para krew memulakan sesi dengan makan-makan.  Lauk ayam goreng berempah, rendang daging, dalca, acar buah, pappadom dan nasi minyak disenduk dan diceduk mengikut selera masing-masing.  Selesai menjamu selera, tetamu mula memenuhi ruang makan dan bermulalah tugasan krew untuk merakamkan majlis penuh gemilang tersebut.

Di sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan lebat turun di tengah hari membuatkan semua tetamu mencari ruang untuk berteduh.  Namun begitu, majlis resepsi tetap diteruskan dengan nyanyian dan paluan kompang yang  bersaing dengan titisan hujan lebat yang turun.  Pasukan kompang yang diundang khas nun jauh 100 km dari kediaman pengantin telah memukau para tetamu.  Malahan, lagu 'Kalau Berpacaran' dan 'Dondang Sayang' turut menjadi dendangan pasukan kompang dari SMK Jelai (Felda).

Hujan lebat tidak menghalang tuan rumah dari melayan tetamu yang datang.  Basah kuyup baju bertona ungu sedondon dengan warna pilihan pelamin pengantin tidak sedikit pun menghalang seisi keluarga pengantin untuk memastikan tetamu dan jemputan menikmati makanan yang disediakan.

Majlis juga disajikan dengan dendangan kugiran yang merupakan sahabat karib pengantin perempuan dengan beberapa buah lagu termasuk lagu yang wajib didendangkan dalam majlis perkahwinan, "Selamat Pengantin Baru".

Kami, Semua Krew Lensa mengucapkan Selamat Pengantin Baru buat Anis Suraya dan pasangannya Aminuddin.  Moga kekal hingga ke nafas terakhir.  Terimalah dari kami :

















































0 comments:

Post a Comment

Back to Top